Gry „Lotto” od Kapitana Nauki

Kapitan Nauka przedstawia dwie nowości: „Gra Lotto Kolory 2+” oraz „Gra Lotto. Zwierzęta 2+”. 

lotto_okl

Gdzie ukrył się fioletowy kameleon? Czy to lew z pomarańczową grzywą wygląda z nory? Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”!

Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Lotto” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania i nazywania kolorów.

6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzieci i będą okazją do doskonalenia umiejętności porządkowania i grupowania obiektów na żetonach, a także rozwijania pamięci wzrokowej.
Trwałe, wykonane z grubej tektury elementy są idealne już dla dwulatków, a zabawa w przyporządkowywanie kolorowych żetonów do dużych ilustracji na planszach dostarczy dzieciom wiele radości, ćwicząc przy tym motorykę małą i umiejętność rozpoznawania kształtów.

Do współpracy z Kapitanem Nauką zostali zaproszeni utalentowani polscy ilustratorzy. To właśnie ich fascynujące grafiki pobudzają dziecięcą wyobraźnię i zapraszają do wspólnego spędzania wolnego czasu. Wyjątkowe ilustracje przygotowane przez Jakuba Haremzę do gry „Lotto kolory 2+” przedstawiają przygody niezwykle ciekawych i przyjaznych bohaterów, którzy inspirują do nauki kolorów i dostrzegania ich w najbliższym otoczeniu dziecka.

Gra „Lotto Kolory 2+” została wyprodukowana w Polsce, z najwyższą starannością i troską o bezpieczeństwo najmłodszych.

lotto_kolory

Gra Lotto. Kolory
wiek dzieci: 2+
Zawartość: 6 plansz + 36 żetonów
Format planszy: 20,5 x 14 cm
Średnica żetonu: 4,7cm
Czas gry: 10-30 min
Liczba graczy: od 1 do 6

Znajdź w lesie wiewiórkę i sowę, sprawdź, czy w Arktyce spotkasz lisa polarnego i maskonura, a potem przenieś się na sawannę, by obserwować żyrafę i zebrę. Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”!

Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Lotto Zwierzęta 2+” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania zwierząt w ich naturalnym otoczeniu.

6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzieci i będą okazją do doskonalenia umiejętności porządkowania i grupowania obiektów na żetonach, a także rozwijania pamięci wzrokowej.

Trwałe, wykonane z grubej tektury elementy są idealne już dla dwulatków, a zabawa w przyporządkowywanie obrazków zwierząt do dużych ilustracji na planszach dostarczy dzieciom wiele radości, ćwicząc przy tym motorykę małą i umiejętność rozpoznawania kształtów.

Do współpracy z Kapitanem Nauką zostali zaproszeni utalentowani polscy ilustratorzy. To właśnie ich fascynujące grafiki pobudzają dziecięcą wyobraźnię i zapraszają do wspólnego spędzania wolnego czasu. Wyjątkowe ilustracje przygotowane przez Macieja Łazowskiego do gry „Lotto Zwierzęta 2+” przedstawiają 36 zwierząt: mieszkańców afrykańskiej sawanny, arktycznej krainy lodu, wiosennej łąki, lasu, wiejskiego gospodarstwa, a także zwierzęta domowe.

Gra Lotto „Zwierzęta 2+” została wyprodukowana w Polsce, z najwyższą starannością i troską o bezpieczeństwo najmłodszych.

lotto_zwierzeta

Gra Lotto. Zwierzęta
wiek: 2+
Zawartość: 6 plansz + 36 żetonów
Format planszy: 20,5 x 14 cm
Średnica żetonu: 4,7 cm
Czas gry: 10-30 min
Liczba graczy: od 1 do 6

Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2016
Więcej informacji: www.KapitanNauka.pl
Polub Kapitana: www.facebook.com/KapitanNauka

Komentarze Facebook

Dodaj komentarz