Firma VMS MEDIA zaprasza do wspólnego przygotowania innowacyjnej gry rodzinnej, która umożliwia zorganizowanie własnych mistrzostw w piłkę nożną. Jest to wyjątkowa atrakcja dla amatorów sportu, gier i nowoczesnych technologii. Inspiracją jest kultowa gra w kapsle, która zaadoptowana została do współczesnych czasów i połączona z rozszerzona rzeczywistością, dzięki temu powstał koncept rodzinnej gry Holostix.
Gra Holostix jest dostępna od 08.05.2020 na crowdfundingowej platformie wspieram.to https://wspieram.to/holostix – gdzie znajdują się szczegółowe informacje. https://holostix.com/
Augmented Reality, czyli rozszerzona rzeczywistość, to połączenie świata rzeczywistego ze światem generowanym komputerowo. Stwarza nowe możliwości w obszarze gamingu i zabawy. Aby doświadczyć tej rozgrywki wystarczy sięgnąć po smartfona, którego mamy pod ręką pobrać dedykowaną aplikację i zeskanować kartę.
Gra składa się z 3 elementów. Pierwszy z nich to specjalna talia 24 immersyjnych kart na których znajdują się wizerunki piłkarzy. Każda karta to jedna reprezentacja kraju.
Drugim elementem to dedykowana aplikacja, dzięki niej gracze mogą zeskanować kartę, zobaczyć interaktywnych piłkarzy wykonujących triki piłkarskie oraz uruchomić grę. Trzecim elementem jest plansza do gry która jest pokryta specjalną folią umożliwiającą wielokrotne zapisywanie wyników.
Celem gry jest wyłonienie najlepszej drużyny spośród 24 zespołów i zdobycie pucharu. Gra przeznaczona jest od 1 do 6 graczy. Można w nią zagrać, wybierając jedną z dwóch metod gry:
Gra Single-player: Rozgrywkę prowadzimy z algorytmem sztucznej inteligencji. Gra Multi-player: Rozgrywkę prowadzimy z drugim graczem, na tym samym urządzeniu mobilnym.
VMS Media wydawca gry Holostix, specjalizuje się w realizacji projektów z wykorzystaniem Augmented, Mixed oraz Virtual Reality. Jest jednym z najstarszych podmiotów w kraju działającym w obszarze AR i zarazem twórcą pierwszej otwartej platformy rozszerzonej rzeczywistości dostępnej w oparciu o aplikację VIUU. Firma w początkowej fazie rozwoju, opierała swoją działalność na rynku wydawniczym, wspierając wydawców magazynów o rozwiązanie technologiczne, z czasem poszerzając swoją ofertę o rozwiązania dla rynku retail i FMCG.